איזה סוג ביגוד מומלץ לרכיבה על אופני שטח?

מרץ 19, 2023 by אין תגובות

כשמדובר ברכיבה על אופניים בשטח, הלבוש המתאים יכול לעשות את ההבדל עד כמה אתה מרגיש נוח ובטוח בזמן הרכיבה. מגופיות וכפפות ועד משקפי מגן, הנה מה לחפש בבחירת הציוד שלך.

כשמדובר רכיבה על אופניים, יש שפע של אפשרויות. מרפה ומאפ לאנדורה ומתמחה, כל מותג מציע את הלבוש הייחודי שלו לרכיבה על אופניים.

מה כדאי ללבש בזמן רכיבה על אופניים?

לא משנה העונה, להיות לבוש כראוי עבור הנסיעה שלך יכול לעשות את כל ההבדל כמה מהנה זה. בגדים קלים עוזרים להפחית זיעה תוך שמירה על חום ונעים.

לבישת הבגדים הנכונים יכולה גם לגרום לך להיראות טוב יותר, ולתת למשתמשי דרך אחרים רמז חזותי שאתה במצב בריאותי טוב ועל האופניים שלך! זה חשוב במיוחד אם אתה רוכב על אופניים באזור לא מוכר או בלילה כאשר אנשים עשויים שלא להיות מודעים לנוכחותך.

התאמת רובוטים לכפות הרגליים חיונית כדי לשמור עליהם חמים ויבשים במהלך החורף, כאשר בהונות קהות עלולות לגרום לאי נוחות רצינית.

בעת בחירת ערכת ביגוד רכיבה על אופניים, נוחות תמיד צריך להיות בראש של המוח. תפרים צריך להיות במיקום אסטרטגי כך הם לא לשפשף או לחפור לתוך שלך עור ובדים כי פתיל משם לחות מהגוף שלך כדי לשמור אתה מגניב ויבש בימים חמים תוך מניעת גוף חום מלקבל לכודים בתוך חומר כאשר רכיבה בטמפרטורות קרות יותר.

איזה ביגוד מתאים לרכיבה על אופני הרים?

בחירת הבגדים האידיאליים לרכיבה על אופניים בשטח יכולה לעשות הבדל משמעותי בחוויה שלך. זה ישמור אותך מגניב, נוח ובטוח במהלך הנסיעה שלך.

גופיות קצרות שרוולים אידיאליות לימים חמים, בעוד שרוולים ארוכים מחממים אותך בחורף. חולצת רכיבה רכה ומנדף לחות ישמור אותך קריר יותר מחולצת טריקו, וחלקם אפילו כוללים לוחות רשת כדי להגביר את יכולת הנשימה.

מכנסי אופני הרים נוטים להיות ארוכים יותר ממכנסי רכיבה על אופניים וכוללים חומר נמתח לתנועת רגליים קלה. בנוסף, הם לעתים קרובות תכונה מרופד מפשעה אניה כדי פתיל זיעה משם ולהפחית חיכוך.

כפפות הן חלק בלתי נפרד מכל תלבושת אופני הרים. ידיים מיוזעות עלולות להיות לא נוחות, ולכן לבישת כפפות מספקת הגנה מסוימת מפני סרפד, קוצים וענפים תוך שמירה על חום האצבעות בו זמנית.

אם אתם גרים באזור שחווה גשם כבד או שלג רוב ימות השנה, ז'קט עמיד למים הוא חיוני. בגדים קלים אלה בדרך כלל מתקפלים קטנים כך שתוכל לקחת אותם איתך בנסיעה, ולהשאיר אותך יבש ונוח תוך כדי תנועה.

מה אתה לובש לרכיבה יומיומית?

לא משנה אם אתה רוכב על כבישים, שבילים או שניהם, הבגדים שלך יעשו את ההבדל כמה כיף יש לך. בחר שכבת בסיס כי פתילות זיעה משם ושומר אותך קריר ויבש.

להגנה אופטימלית מפני עצים ומברשת, תזדקק למכנסיים קצרים באורך הברך. חלק עליון נושם הוא חיוני, ואילו יעל (כרית שיושבת מעל המכנסיים הקצרים) יכול לשפר את רמות הנוחות.

נעלי אופני הרים הן בדרך כלל נוקשות ובעלות סוליית גומי אחיזה יותר מאשר נעלי ספורט, מה שעוזר להעביר כוח מהרגליים לדוושות ולהפוך את ההליכה בשבילים או לטרוף על סלעים להרבה יותר קלה.

האם בגדי רכיבה על אופניים עושים את ההבדל?

אנשים רבים תוהים אם בגדי רכיבה על אופניים עושים את ההבדל בכל הנוגע לרכיבה על אופניים בשטח. התשובה היא כן, אבל איך אתה לובש אותם וסוג הבגדים שיש לך יקבע את השפעתו.

כאשר קונים ציוד רכיבה על אופניים, האיכות צריכה להיות תמיד בראש סדר העדיפויות. חפש בגדים עמידים ועשויים מחומרים נושמים.

עליכם לבחור גם בגדים נוחים ומתאימים היטב לגופכם, כך שלא תרגישו שאתם לובשים אוהל ברכיבה.

לאחר מכן, ודא שאתה לובש חולצה אשר פתילות זיעה מן העור שלך, כך שאתה לא מרגיש חם או לא נוח במהלך הנסיעה.

אם אתה רוצה לשפר את ביצועי הרכיבה שלך, ביגוד רכיבה על אופניים חיוני במיוחד. הלבוש הנכון יכול לעזור להפחית את עמידות האוויר בגופך, ולעזור לך ללכת מהר יותר.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס ללינק המצורף: https://www.propassion.co.il/