אילו אופניים טובים לנשים?

יולי 5, 2022 by אין תגובות

אתה לא צריך אופניים ספציפיים לנשים כדי ליהנות מהיתרונות של רכיבה על אופניים. עם זאת, יש כמה דברים לחפש בעת בחירת האופניים המושלמים בשבילך. אחד הדברים החשובים שיש לשקול הוא גודל הכידון. לאופני נשים צריכות להיות כידון בקוטר קטן יותר, כיוון שידי הנשים קטנות יותר. אתם יכולים למצוא סרטוני יוטיוב שמסבירים איך לכוון את הזעזועים ולהתאים את ההשעיה. מסגרת וגדלים קטנים יותר יועילו גם לרוכבים קצרים.

בחירת אופני נשים אינה קלה כמו בחירת אופני גברים. לאופניים של נשים יש גיאומטריה שונה מאופניים של גברים, אז תצטרך למצוא אחד שמתאים לגובה ולנוחות שלך. אם אתה לא בטוח בגובה שלך, לשקול החלפת הגבעול או אוכף. יש אופניים שאפילו מגיעים עם אוכף שעוצב במיוחד לנשים. ההתאמה הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל ברכיבה על האופניים שלך.

אפשרות אחת טובה לאופני הרים לנשים היא אופני חצץ סלסה. המהירות והמשקל שלו הופכים אותו מתאים לשבילים קלים יותר, אבל הוא לא מגיע עם דוושות. סוג זה של אופניים הוא הטוב ביותר לרוכבים שאוהבים לרכב מהר בדרכי עפר ושבילים. אישה יכולה לבחור בין אופני כביש או אופני חצץ בהתאם לסוג הרכיבה שהיא רוצה לעשות. בעת בחירת אופניים לצרכיך, הקפד לשקול את ביצועיו כמו גם את הבטיחות.

אופני נשים צריכים להיות נוחים, מסוגננים ומתפקדים. אם אתה מחפש סגנון, אופני הנוחות של שש-רזרו היא אפשרות נהדרת. האוכף נמוך ועף, אז זה עושה כניסה ויציאה קלה. לאופניים יש גם תנוחת רכיבה זקופה ואוכף מרופד לנוחות. האופנוע הזה נוח לרכוב עליו עבור רוב הנשים.

ישנן אפשרויות רבות אחרות בעת קניות לאופניים. אופני היבריד GTX 3 של שווין נשים הוא בחירה מצוינת לנסיעה. הוא כולל מסגרת אלומיניום קלה ורכבת נוסעים במהירות 21. האופנוע הזה מתאים לרוכבים עד מטר וחצי ומציע הרבה אחיזה. גבעול הכידון המתאם את גובהו הוא תכונה נוספת. הוא כולל גם מתלה מטען לנשיאה נוחה. אופניים רב תכליתיים ונוחים יהיו תוספת מבורכת למשפחה שלך.

פרטים נוספים: אופני נשים בתל אביב