איפה כדאי לרכוש גומיות התנגדות לפיתוח הגוף?

אוקטובר 24, 2021 by אין תגובות

גומיות התנגדות הן ציוד כושר רב גוני שיכול לשמש לכל מיני אימונים שונים. הם מאוד שימושיים לתרגול הזרועות והכתפיים שלך כמו גם הליבה והבטן שלך. מאמר זה ידון בקצרה כיצד ניתן להשתמש בחבורות התנגדות לבניית שרירים. ‏ קודם כל, תצטרכו לדעת בדיוק מהן רצועות התנגדות. הרצועות הן חתיכות מעוגלות בצורת גומי אלסטי עם קצה עבה יותר מהקצה הנגדי. הם פועלים על ידי הפעלת כוח על בד או חוט מתכת מתוחים.

למרות שרצועות התנגדות יכולות לשמש לכל תרגיל, הן מתאימות במיוחד לפיתוח גוף. ייתכן שראית מפתחי גוף המשתמשים ברצועות התנגדות במהלך עליות חום. רצועות אלה הן דרך מצוינת של חימום השרירים שלך, ללא הצורך להשתמש במשקולות. עליות חמות עוזרות לשריריך לפתח את מירב כוחם לפני שאתה מתאמן. ישנן גומיות התנגדות רבות שניתן להשתמש בהן לחימום ואפילו כתרגיל גוף מלא. אני ממליץ לך לקבל כמה גומיות התנגדות ולשלב אותם באימון שלך.

גומיות שונות משמשות פיתוחי גוף לתרגולים שונים. אם אתה מרים משקולות עבור החזה שלך, אז אתה יכול להשתמש ברצועות אימון כדי לחזק את שרירי הזרוע שלך. אם אתה עובד כל הגוף שלך עם רצועות התנגדות אתה פשוט יכול להשתמש אלה לגב שלך. זו שיטה נהדרת למקד קבוצות שרירים שונות ולקבל אימון טוב באופן כללי. רק תוודא שאתה יודע אילו גומיות הן הטובות ביותר עבור הסוג הספציפי שלך של פיתוח גוף.

קל מאוד להשתמש ברצועות. הם פשוט מחוברים לפס כף היד ואתה יכול להשתמש בידיים שלך כדי להזיז אותם. אתה יכול להשתמש בהם כדי לעבוד על הידיים, הכתפיים והשרירים בו זמנית. הם יכולים לשמש גם למתיחת כל הגוף שלך. הם דרך מצוינת לא רק לחזק את השרירים, אלא גם לשחרר את האצבעות.

מפתחי הגוף משתמשים בגומיות כתחליף למשקולות כבר זמן רב. זו אפשרות נהדרת למתחילים שרוצים לשלב אימונים בהתנגדות במשטר פיתוח הגוף שלהם. משקולות בחינם הן גם אפשרות נהדרת. עם זאת, רצועות התנגדות מאפשרות לך למקד מספר קבוצות שרירים בו זמנית. אז גם אם אתה מתחיל הם אלטרנטיבה נהדרת למשקולות.

אולי יהיה לך קל יותר להתרכז ברצועות התנגדות כשאתה רק מתחיל מ ”משקולות”. מכיוון שרצועות התנגדות לא דורשות ייצוב, הן יכולות לשמש כנקודת התחלה. הם תמיד יהיו מאוזנים לא משנה מה תעשה. אתה צריך לשים לב לצורה כשאתה משתמש במשקולות בחינם. גומיו התנגדות מקשות על זה.

רצועות התנגדות הן אחד החלקים הגמישים ביותר של ציוד כושר שאתה יכול לרכוש. משמע הדבר שניתן להשתמש בהם במגוון רחב של תרגילים. הם אידיאליים לפיתוח גוף. הם מהווים תוספת נהדרת לכל חדר כושר ביתי. קל לשנע אותם ולאחסן אותם ולעתים קרובות הם קטנים מספיק כדי להיכנס לארון. למי שאוהב לעבוד לבד, אתה יכול בקלות לקנות סט של שמונה עד עשר גומיות.

אתה צריך לשלב רצועות התנגדות לתוך שגרת האימון שלך אם אתה רוצה לרדת במשקל או לטון למעלה. ניתן לקנות אותם בכל חנות למוצרי ספורט, או בחנות למוצרי בריאות. ישנן גומיות התנגדות לפיתוח גוף שמגיעות בסטים של שמונה או עשר. הם קלים לשימוש ומהווים דרך מצוינת להוסיף מגוון בשגרת האימון שלך. אתה יכול להוסיף רצועות התנגדות לחדר הכושר הביתי שלך, או לאזור האימון שלך. גומיות האלה שוות מבט!