במקום להשתמש באופניים רגילים לנסיעה, השתמש באופניים חשמליים במקום

נובמבר 8, 2021 by אין תגובות

מה זה אופניים חשמליים? אופניים חשמליים הם אופניים ממונעים בעלי מנוע חשמלי פנימי. הוא משמש בעיקר להנעה. ישנם סוגים רבים של ביקושים חשמליים בשוק. עם זאת, הם בדרך כלל נופלים לשתי קטגוריות: אופניים ממונעים המסייעים לרוכב בדיווש כוח ואביקות המוסיפות קשר דוושה, בדומה לתכונה בסגנון טוסטוס. חשוב לדעת לאיזה סוג דוושה אתה זקוק וכיצד אתה מתכוון להשתמש בה כאשר אתה קונה את האופניים החשמליים הראשונים שלך. אתה גם צריך להבטיח שמקור הכוח הוא יעיל מספיק לא רק כדי לחסוך כסף אלא גם מספק מספיק כוח כדי לאפשר לך לדווש היטב.

הסוללה היא הלב והנשמה של כל מערכת אופניים חשמליים. הגודל והאנרגיה של חבילת המצברים תלויים בדגם וביצרן האופניים, כמו גם במטרה המיועדת. סוללות האופניים שישמשו בעיקר לשירותים, לנסיעות ולמרחק ארוך הן בדרך כלל גדולות יותר. חבילות סוללות רבות מיועדות במיוחד לאופניים חשמליים, כגון קומסה, ענק, שימנו וענק.

לאופניים המיועדים לשימוש כאמצעי תחבורה, כגון עבודה או בית ספר, יש בדרך כלל מערכות קטנות של הנעה גלגלית קדמית. באופניים אלה יש הפחתות הילוך קטנות יותר מאשר בתכנונים אחרים וחסרים כונני הגלגל הקדמי הגדול יותר המצויים באופני הרים או באופנועים. אופניים חשמליים מסוימים מיועדים לשימוש במערכת הנעה גלגלית קדמית באופן בלעדי, בעוד אחרים הם הנעת גלגל אחורי. אופני אלקטרוני מודרניים מסוגלים לשלב את שני מערכות הכוננים.

האופניים החשמליים מתאימים ביותר לנוסעים ובמרחק קצר. אופניים אלה דורשים פחות אנרגיה כדי לדווש מאשר סוגים אחרים של אופניים. ניתן להתאים את מהירות הדיווש לאופניים חשמליים כדי להפחית את הזמן שלוקח להפעיל כוח שרירי על הדוושות. עזרת דוושות מסוג Ebike מאפשרת לרוכב פשוט לדרוך על מנגנון סיוע הדוושות, והמנוע יספק את הכוח. רוב מנגנוני העזרה של הדוושות כוללים מנה שעלולה לעלות ולספק לרוכב מושב נוח. יש גם סוסים שאין להם מנוחת רגליים.

ערכות ההמרה של Ebike הן אחד המקטעים שגדלים הכי מהר בשוק Ebike. ערכות אלה יכולות לשמש להפיכת אופניים קיימים לדגם מונע חשמלי. אופני אלקטרוני אלה מופעלים על ידי מסור חשמלי משולש, במקום מסור חשמלי רכוב קדמי. ערכה זו מאפשרת למשתמשים להפוך אופניים קיימים לאופניים חשמליים במאמץ מינימלי. מספר אופני דואר אלקטרוני כוללים גם מאפיינים נוספים כגון דש בוץ ואורות קדמיים ואחוריים, כמו גם אביזרים אחרים.

היבט חשוב למערכת בקרת המהירות של אופנוע אלקטרוני הוא אחר. לאופניים חשמליים מודרניים יש גבול למהירות המנוע. בדרך כלל ניתן לכוונן את הגבלת המשנק באמצעות מנגנון סיוע לדוושות. זה מאפשר לך לשמור על מהירות מסוימת בזמן בגן או בהפסקת צהריים. לכמה אופני דואר אלקטרוני יש מערכת מצערת שמאפשרת למשתמש להאט את המנוע באופן ידני, מה שנותן להם שליטה גדולה יותר על המהירות שלהם. בקרה נוספת זו מאפשרת למשתמש להאיץ לאט יותר בעת הצורך.

טכניקת הדוושה הסופית בשימוש באופניים אלקטרוניים נקראת יעילות דוושה. טכניקה זו דורשת שהמנוע מופעל בהספק נמוך יותר כדי לאפשר לרוכב האופניים לחסוך באנרגיה ולמנוע את ריצת הסוללה במהלך הנסיעה. סיוע הדוושה מאפשר למשתמש לשפר את יעילות הדוושה ולשלוט ידנית במהירות המנוע. המנוע מסוגל לייצר יותר כוח כאשר המשתמש זקוק לו.

אי-אופניים מספקים דרך יעילה לאנשים לנסוע עם האופניים שלהם. הם פחות יקרים לנהיגה ויותר יעילים מאופניים רגילים. הם יכולים לשמש גם כדרך פנאי וכיף לטייל ברחבי העיר. אין השוואה לרכיבה במורד שביל אופניים בנתיב אופניים. מי שרוצה להוריד את חשבון הרכב החודשי שלו או לקצץ בהוצאות הדלק צריך לשקול ברצינות ביקושים.