גלגלי רולר בליידס: סקירה קצרה של ההבדלים בין סוגים שונים

נובמבר 8, 2021 by אין תגובות

זה רעיון חכם לחקור את הסוגים השונים של רולרבליידס זמינים בשוק לפני שאתה קונה אותם. יש הרבה יצרנים שמייצרים גלגלים לרולר בליידס. עם זאת, יש גם כמה שמתמחים בייצור גלגלים. לדעת את ההבדל בין שני הזנים האלה יכול להיות דבר מועיל בקניית רולרבליידס. הבה נבחן את שניהם. ‏

למתחילים בספורט ההחלקה על גלגיליות, זה רעיון נהדר להתחיל עם גלגלים שמיוצרים במיוחד עבור סקייטבורד. גלגלים אלה נקראים לפעמים רולר בליידס מתחילים, או סקייטבורד מיני. גלגלים כאלה זמינים בחנויות גלגיליות רבות. בקש מחנויות הגלגיליות המקומיות שלך רשימה עם חנויות שמוכרות גלגלים דומים.

גלגיליות הן סוג אחר של גלגיליות. הם הסוג הפופולרי ביותר של גלגיליות בשוק היום. ניתן להשתמש ברולרבליידס כאלה בתוך הבית ובחוץ. ניתן למצוא סוגים רבים של גלגיליות קלות בחנויות סקייטבורד רבות. בדרך כלל, כאשר לקוח מגיע לחנות החלקה, אחד הדברים הראשונים שהם ישימו לב על ההחלקה הוא צבע הגלגלים. גלגלים אלה נמכרים בדרך כלל בכחול או שחור.

אתה צריך לשקול גורמים אחרים בעת בחירת גלגיליות. הגודל של הלהב הוא גם מאוד חשוב לשקול. גודל הלהב נקבע על פי רוחבו וגובהו. גובה הלהב נמדד במונחים של ירידה. כשאתה בוחר גלגיליות, אתה צריך לוודא כי הלהבים מתאימים הרגליים שלך גם, בדיוק כמו איך הרגליים שלך להתאים על הנעליים שלך.

גלגלי רולרבליידס בדרך כלל מגיעים בשני זנים שונים, קבועים או גמישים. העיצוב של גלגלים אלה מבוסס על השימוש שלהם. גלגלי גלגיליות קבועים הם סוג הגלגל הפופולרי ביותר למתחילים. עם זאת, יש גם מחליקים שמעדיפים גלגלי גלגיליות.

סוג הגלגלים הפופולרי ביותר עבור גלגיליות משובצות הוא גלגלי גלגיליות. הם מיועדים להחלקה ספורטיבית ויכולים להציע יכולת תמרון גדולה יותר. לגלגיליות אינליין יש גלגלים שנועדו במיוחד כדי להתאים לגלגלים של המחליקים. זה אומר שאתה צריך לקבל גלגלים שמתאימים לגלגלים של המחליק שלך.

הדבר הטוב ביותר בגלגלים האלה הוא הרבגוניות שלהם. יש למעשה סוגים רבים של גלגל החלקה מסוג זה. כמה מן הפופולריים ביותר כוללים את גלגלי ההחלקה הזוהרים; גלגלי מחליקיים קורנים; זוהר בגלגלי הגלגיליות הכהים; ואחרים. לכל סוג יש יתרונות וחסרונות משלו.

הסוגים הפופולריים ביותר הם גלגלי 110 מ ”מ ו-125 מ” מ. בגלל גודלם, גלגלי ה-110 מ "מ נמצאים בשימוש נפוץ ביותר. גלגלים אלה הם אידיאליים להחלקה ביתית כי הם יכולים להיות נישאים בתוך הבית. אם אתה מעדיף להחליק בחוץ, אתה יכול לבחור בגלגלי 125 מ "מ.

כשמדובר בהחלטה של מי מאלה שהוזכרו לעיל לקנות רולרבליידס, עדיף לשקול את האיכות של כל גלגל בודד. אם אתה לא בקטע של החלקה לעתים קרובות מאוד, אז זה יהיה בסדר לקבל סט של גלגלים עמידים מספיק כדי להחזיק מעמד די הרבה זמן. מצד שני, אם אתה אוהב להחליק על בסיס קבוע, כדאי שתקנה גלגיליות עם גלגלים איכותיים יותר. כדאי שתקנו את השילוב של הגדלים הגדולים והקטנים של הגלגלים.

חשוב לחקור את היצרן ואת מותג המחליקיים שאתה רוצה לקנות לפני שאתה מבצע את הרכישה שלך. עדיף לקנות מחברה עם מוניטין טוב בתעשייה הזאת. למרות שזה נכון שאתה יכול לקבל גלגלים זולים יותר כאשר אתה רוכש גלגלים מחליקים קווים משולבים מחברה פחותה יותר, איכות הגלגלים עלולה להיפגע וזה בהחלט יכול להוביל לפציעות נוספות.

גלגיליות הן דרכים נהדרות להיכנס לכושר, לשפר את שיווי המשקל שלך, ולקבל את כל היתרונות של רולר בליידס מבלי להיפצע כאשר עושים זאת. הם קלים לרכוב ויכולים להיות מאוד כיף. עם זאת, עליך לזכור שעליך להשתמש בהם כראוי, אחרת תוכל להיפצע בקלות. אם אתה חדש בגלגיליות, אולי תשקול להשיג זוג גלגיליות פשוטות כמו אלה שמעל.