כיצד להשתמש בספסל כושר

אוקטובר 21, 2021 by אין תגובות

אז החלטת לקנות ספסל כושר לחדר הכושר הביתי שלך. עם זאת, כמו בכל דבר יש טובים ורעים. לפני שאתה קונה אותו להבטיח שאתה יודע איך להשתמש בו. זה יאפשר לך להוציא את המירב מההשקעה שלך, ולהבטיח שתקבל ערך תמידי מהרכישה שלך.

כאשר אתה קונה ספסל כושר למכון הכושר שלך, הדברים החשובים ביותר שיש לשקול הם הגובה, הגבלת העומס וכושר ההתאמה. עבור חדרי כושר ביתיים ספסל מתכוונן מועדף בדרך כלל על פני ספסל סטטי כאשר הם מאפשרים לך לעשות יותר וריאציות פעילות גופנית וכך לעבוד יותר על הפעלות. ברכישת ספסל חדש זכור את הדברים הבאים; זה ישמש להרמת משקולות, לתלתלים או לתוספות תלת-ראשי? אם זה עבור הרמת משקולות אז אתה רוצה ספסל שיש לו קצת לתת ויכול להתמודד עם משקולות כבדים יותר.

כאשר אתה קונה ספסל כושר לחדר הכושר הביתי שלך, הדבר הבא שאתה צריך לשקול הוא מה תרגילים אתה מתכוון לעשות. אתה הולך לעשות תלתלים או הרחבות? האם אתה הולך לעשות תרגילי משקל חינם או תרגילי מכונה? תוכל לקבוע את סוג הציוד המתאים לך ברגע שתזהה את מטרת הספסל.

כמה ספסלים מתכווננים הם אוטומטיים לחלוטין אבל חלקם ידניים. עם יחידות אוטומטיות באופן מלא אתה פשוט תלחץ על כפתור ותסופק עם וריאציות פעילות גופנית שנבחרו מראש. עם זאת, כמה מודלים מגיעים עם מנוחה אחורית ויצטרכו אותך כדי להזיז ידנית את הספסל למעלה או למטה כדי לשנות את רמת ההתנגדות. מנגנוני התאמה ידנית בדרך כלל פחות יקרים, אבל תצטרך להזיז את הספסל קצת כדי להגיע לרמות שונות. עיצוב מתכוונן גם מאפשר לך לשמור על הספסל במצב זקוף במהלך פעילות גופנית אשר יכול להיות מועיל במניעת שעמום. מכונות נחשבות לעתים קרובות לאחת היצירות הטובות ביותר של ציוד התעמלות ביתי בשל מגוון רחב של תרגילים שהם יכולים לבצע.

חשוב לשים לב לחזה, לגב ולרגליים כשאתה עובד על הספסל. ספסל שנועד לכתפיים וגב, כמו גם רגליים, יעזור לך לעבוד בכל קבוצות השרירים באופן שווה. תשאיר את הספסל קרוב לקרקע. זה יעזור לשמור על עמוד השדרה שלך ושרירי הגוף העליונים מיושרים, כמו גם למנוע ממנו להידחף מחוץ למקום במהלך מעלית.

אחיזה טובה היא עוד דבר חשוב לחפש בקניית ספסלי כושר לשימוש בבית. כדי לאחוז ברבל נכון, עליך להחזיק אותו ביד ימין ולדחוף את הבר ביד שמאל. כדי לעשות את זה, אתה חייב להיות מסוגל לתפוס את הבר ביד ימין ולדחוף את הבר ביד שמאל. זה יאפשר לך להחזיק את המשקל בבטחה ולמנוע פגיעה בזרועות שלך. חיוני לוודא שלאחיזת הספסל יהיה איזון טוב ולא לגרום למתח בגב.

ישנם סוגים רבים של ספסלי משקל מתכווננים זמינים. לשימושי חדר כושר ביתיים רובם הם דגמי גובה קבועים אשר להבטיח פלטפורמה יציבה מאוד עבור התרגילים שלך. לחלק מהמודלים יש מושב מתכוונן שניתן להזיז, וזה נהדר עבור מי שמעדיפים להתאמן בקצב שלהם. עם זאת, לרוב הספסלים המותאמים לכוונון יש מנגנון לפיו הרגליים יכולות להיות טלסקופיות ולגדל או להוריד את עצמן במתן חדר כושר ביתי יעיל לכל מי שמוכן להשקיע בו.

ספסל כושר שניתן לכוונן כדי להגדיל או להקטין את מגבלת העומס הוא תכונה נוספת שעליך לחפש. הדבר חשוב במיוחד למי שמשתמשים במשקולות בחינם, שכן עליהם להרים משאות כבדים כדי להתחזק. ככל שהעומס יהיה גבוה יותר, כך תוכל להרים את המשקל בבטחה. ברוב הספסלים קיימת תכונת הגבלת עומס אשר בדרך כלל ממוקמת מתחת למושב הספסל או בחלק האחורי מאוד של הספסל, עם זאת, אם תכונה זו אינה זמינה במודל בו אתה מעוניין אז בדוק עם הקמעונאי כאשר כמה מודלים מאפשרים לך לכוון ידנית את הגבלת העומס בעצמך.