כמה משקולות עלי להרים כדי לפתח שרירים? ‏

אוקטובר 21, 2021 by אין תגובות

רבים שואלים את השאלה ”כמה קילוגרמים עלי להרים כדי לבנות שרירים?” התשובה היא, זה תלוי. יש כל כך הרבה גורמים שממלאים תפקיד בשרירים. בואו נסתכל על חלק מהגורמים האלה, וכמה משקל צריך להיות הרים כדי לעלות שריר.

הכוח שלך הוא גורם מרכזי ביכולת שלך לבנות שרירים. ככל שאתה חזק יותר, כך אתה יכול להרים יותר משקל. אין משמע הדבר שעליך לעבוד קשה מדי או להכשיר יתר על המידה. זה רק אומר שאם השרירים שלך חלשים יותר מאחרים, באופן טבעי אתה תהיה חלש יותר. חשוב לא לעשות יותר מדי מאותו תרגיל ולהשתעמם. אם אתה כל הזמן עושה תלתלי שריר הזרוע אתה בסופו של דבר עם הרבה עייפות וגוף רזה להסתכל אז אתה רוצה.

כמה משקל אתה צריך להרים כדי לבנות שרירים נקבע במידה רבה על ידי התזונה שלך. זה נכון שאם הכוח שלך נמוך, אתה לא תוכל לבנות שרירים. כשאתם אוכלים דיאטה עשירה בחלבון ובפחמימות, אתם תראו עלייה בכוחכם. לא רק שזה יעזור לך להתחזק, אלא גם יגביר את חילוף החומרים שלך שיאיץ את תהליך צבירת השרירים שלך.

הצורה הפופולרית ביותר של אימוני כוח היא משקולות חופשיות כמו משקולות ומשקולות. מכיוון שהם דורשים הרבה שרירי מייצב כדי לחלק את המשקל באופן שווה, זוהי דרך נהדרת לבנות כוח. הם גדולים מאוד וקשה לשלוט בהם. זו הסיבה שכל כך הרבה מגבירי כוח מתחילים משתמשים במכונות. מכונות מאפשרות לך לעשות את התרגילים עם משקולות קטנות יותר, כך שאתה יכול לעבוד מהר יותר ולא להתעייף לעתים קרובות.

כשאתה רק מתחיל, כמה קילוגרמים אני צריך להרים כדי לבנות שרירים? זה יהיה תלוי במטרות המשקל שלך. בגלל שהשרירים שלך עדיין מתפתחים, אתה לא צריך להרים כל כך הרבה משקל אם אתה רק מתחיל. ברגע שהשרירים שלך מפותחים לגמרי אתה יכול להתחיל להרים קצת יותר משקל אז כשהתחלתם. כך מפתחי גוף מתקדמים משיגים את מטרותיהם. הם בדרך כלל יעלו 1-2 ק ”ג כל שבוע עד שיגיעו ל-2 ק” ג.

ישנן תוכניות רבות שיכולות לעזור לאנשים להגשים את מטרותיהם. יש תוכניות שיכולות לעזור לך להתחזק מהר. כדאי שתגדיל את מסת השרירים על ־ ידי שימוש בתוכנית אימונים המדגישה קבוצות שרירים גדולות וחזרות גבוהות. בעוד שתוכניות אלה יכולות לקחת יותר זמן, אתה תראה יותר תוצאות אם אתה מתמקד בדברים הנכונים. זה יביא לתוצאות מהירות יותר.

יש גם מחשבונים אימון משקל שיכול לעזור לך להבין כמה קילוגרמים להרים על מנת לעלות בגודל. תוכניות אלה עשויות להיות זמינות לכמה מאתרי האימונים המקוונים ולחלק ממגזיני הכושר. אתה צריך להיזהר עם אלה כי אתה רוצה לוודא שאתה עוקב אחרי הנוסחה הנכונה במחשבון או שאתה לא תקבל את התשובה הנכונה. אלה אינם מומלצים למי הם חדשים לבניית שרירים.

ישנן שאלות רבות שניתן לשאול על כמה משקל להרים כדי לבנות שרירים. יש הרבה תשובות שונות, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לפעול לפי התוכנית שבחרת. אל תחשוב שאתה צריך לעשות עשר כפיפות בטן או עשר מתיחות כדי לקבל גדול. עשה את התרגילים שמכוונים לאזור השרירים שאתה מנסה לבנות.