ציוד אומנויות לחימה – איזה ציוד נדרש באמנויות לחימה? ‏

יולי 19, 2022 by אין תגובות

הכשרה באמנויות לחימה דורשת זמן ומסירות, אבל היא לא שלמה ללא ציוד אומנויות לחימה מתאים. זה תלוי באדם לבחור את הציוד המתאים לאימוני אומנויות הלחימה שלו. כדי להקל על התחבורה, מומלץ מאוד לשקית ציוד עמידה. כפפת מיקוד היא כלי אימון מעולה, המאפשר למשתמש לתרגל כל מיני בעיטות ואגרופים. כפפת הפוקוס גם עוזרת לרפלקסים רפלקסים וזמן תגובה הגנתי.

כיסוי הראש הוא עוד פיסה חיונית של ציוד אומנויות לחימה. פריט זה מרכך את הראש ומונע זעזועי מוח במהלך האימון. זה דומה לקסדות המשמשות מתאגרפים אמריקאים והוא קל יותר, המאפשר תנועות ראש מהירות במהלך אימונים. מי שלוקח חלק באימוני אומנויות לחימה באופן קבוע צריך להשקיע בכיסוי ראש. אבל אפילו עם הבטיחות והנוחות של כיסוי הראש בראש, חשוב לדעת מה מתאים לאימון שלך באמנויות לחימה.

רוב ציוד אומנויות הלחימה הוא מאוד זול, ופיסות רבות של ציוד נועדו למנוע פציעה. זוג כוסות אתלטיות, כפפות ידיים ושומרי פה חשובים. ציוד ראש צריך להתאים כמו שצריך; ציוד ראש רופף יכול לגרום לכאבי ראש ולגרום לעיוורון ממכות. ציוד לרגליים אמור להיות נוח ומצויד היטב, עם ריפוד סביב הכניסה. בנוסף, האצבעות צריכות להתאים בנוחות לשוניות האצבעות.

אומנויות לחימה שונות דורשות ציוד שונה. חלקם זקוקים לכלי נשק, בעוד אחרים זקוקים לציוד אימונים ספציפי. פריטים אחרים כוללים ספרים, סרטי וידיאו וציוד הדרכה. ניתן למצוא אותם בכל בית ספר לאומנויות לחימה. ציוד אומנויות לחימה יכול לעזור לך ללמוד טכניקות שונות ולשפר את הכישורים שלך. בין אם אתה מחפש חגורה חדשה או מדים חדשים, יש ציוד לחימה שיתאים לך. אם אתה לא בטוח איזה ציוד לקנות, תסתכל על כמה טיפים וטריקים לבחירת הציוד הנכון.

שקי אגרוף ובובות הם שני חלקים חיוניים של ציוד אומנות לחימה. שקיות אגרוף יכולות להיות בצורת דמעה או תיקים משמעותיים יותר בסגנון אגרוף. בובות הן בעצם חבטות שקיות בצורת גוף אדם. למרות ששום כלי אימונים לא יכול להחליף את האימונים עם יריב אמיתי, שק חבטות ובובות הם פיסות של ציוד אומנות לחימה יקר ערך. בעוד ציוד אימון אמנויות לחימה לא יכול להחליף קרבות אמיתיים, זה עוזר לדמות את החוויה של יריבים בפועל ולשפר טכניקה וכוח.

אם אתה מתחיל, רכישת ציוד אומנויות הלחימה הטוב ביותר היא חשובה. ציוד זול נוטה לקרוע בקלות, ויהיה חסר תועלת. בחירת ציוד באיכות טובה יותר היא דרך מצוינת להבטיח אימון ארוך טווח, עמיד. אפשר למצוא ביקורות על ציוד אומנויות לחימה שונות מצרכנים אמיתיים. מידע זה יעזור לך לבחור את הציוד המתאים לאימונים האישיים שלך. וזכרו: האיכות תמיד מנצחת את המחיר.

כדי להוציא את המירב מהאימונים שלך, ודא שאתה מתאמן בטכניקות שלא יגרמו נזק. זה ישפר את הטכניקה שלך ויהפוך אותה ליעילה יותר. התמקד בטכניקות שיהיו פחות מסוכנות – קריעה במפשעה, חנק משולש וכו '- במקום בטכניקות מסוכנות וקשות יותר לתרגול. ודא שאתה מתאמן עם קרבות בראש. אם אתה לא מתאגרף, לעולם לא תלמד אותם!

ילדים יכולים להתאמן באמנויות לחימה בסביבה בטוחה יותר מאשר ליגת הבייסבול. אימון אומנויות לחימה הוא כיף ומתגמל. המטרה היא ללמוד מהלכים ועמידות בסיסיים ללא קרבות מגע מלאים. עם זאת, כמה ילדים גדלים לרצות להמשיך ללמוד קרבות בעולם האמיתי. בינתיים, אתה יכול להבטיח את שלומו של הילד שלך על ידי רכישת ציוד אמנויות לחימה. אתה יכול גם להשיג להם בגדים או ציוד שמתאים לצרכים שלהם. אתה יכול לקנות ציוד מלא אם אתה מחפש ערכה מלאה.

ג 'י הוא פיסה חיונית של ציוד אומנויות לחימה. הוא נלבש על ידי סטודנט הקראטה והוא חלק חובה מכל תחרות. הם באים בגדלים וצורות שונים, ולעיתים קרובות יש להם את אותה ערכת צבעים כמו אומנות לחימה אחרות. למרות טבעו הקל, ציוד הג 'י יכול להיות עמיד מאוד, כך שאתה יכול להתאמן בו שעות על גבי שעות.

הצמיחה של תעשיית אומנויות הלחימה מונעת בעיקר על ידי התעניינות של צרכנים בפעילויות פנאי. לדברי קווין לוגן, הכלכלן הראשי של ארה "ב ב-HSBC, יותר אנשים מבזבזים כסף על אוכל, נסיעות ובילויים. עם זה, הביקוש לציוד אומנויות לחימה יגבר. השוק ימשיך לגדול שנה אחר שנה. אז מה הדבר הגדול הבא? התכוננו להתחרות על הכסף שלכם!