שלוש הסיבות המובילות לרכישת נעלי ריצה

אוקטובר 21, 2021 by אין תגובות

נעלי ריצה נוחות ותומכות, או נעלי הריצה האידיאליות, הן ציוד חיוני. הם יעזרו לך להתכונן לריצה שלך ולהפחית את הסיכוי שלך לפציעה. בכושר, מחיר, איכות הם שלושת הדברים החשובים ביותר לשקול בעת רכישת נעלי ריצה. כל הגורמים האלה יכולים להשתנות ע "י מחקר קטן והמאמר הבא יתבונן בכמה מהדרכים היותר בסיסיות יש כמה דברים בסיסיים שראוי לשקול בבחירת נעלי הריצה שלך. הם כוללים:

ריפוד הוא תכונה חשובה עבור רצים שרוב האנשים לא מבינים. נעלי הריצה הנוחות ביותר הן אלה שיש להם ריפוד טוב. ריפוד טוב לא רק מגביר את היציבות, אלא גם מפחית לחץ על הרגליים והרגליים. ההוקה נעל אחת, והאדי אוריינט הלטר הם שתי האפשרויות הטובות ביותר לריפוד.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבדוק את המחיר. יש מקומות רבים באינטרנט שבהם ניתן למצוא זוג נעלי ריצה הנוחות הן במחיר סביר. לפני שאתה קונה, לוודא למדוד את הנעליים. זה יכול להיעשות בחנות עם מסלול ריצה או בבית. אתה רוצה לוודא שאתה מוצא זוג שמרגיש טוב ושהם לא הולכים להיות לא נוחים אחרי כמה הפעמים הראשונות שאתה שם אותם על.

הרבה אנשים חושבים שהדרך היחידה להשיג ריפוד טוב היא על ידי רכישת זוג נעלי ריצה יחפות. עם זאת, יש כמה סיבות טובות לרצות להשתמש נעלי ריצה מרופדות סופר גם כן. למשל, ריצה יחפה עלולה לגרום יותר נזק לרגליים מאשר אם תלבש את הכריות הטובות ביותר. ריצה יחפה יכולה לגרום לרגליים שלך להחליק הרבה, מה שיכול להוביל לרגליים עייפות. אם תחליט לנעול נעלי ריצה מרופדות, תגלה גם שהריצה שלך תהיה הרבה יותר חלקה כפי שרגליך יהיו מוגנות מכל ההלם שמתקבל.

סיבה נוספת לכך שאנשים מעדיפים נעלי ריצה מרופדות היא תועלת הפחתת הלחץ. האזור העיקרי שרצים צריכים להתמקד בו הוא ריפוד העקב. הדבר חיוני משום שהעקב הוא הגורם העיקרי ללחץ רגלי במהלך ריצות ארוכות. חוסר ריפוד נכון עלול לגרום לעייפות עקב ברצים במהירות. תרגישו את כפות הרגליים שלכם נוחות יותר אחרי ריצות ארוכות אם תוסיפו שכבה של ריפוד לעקב. זה בגלל ספיגת הזעזוע הגוברת בעקב שלך.

סיבה שלישית לכך שאנשים מעדיפים את החלק העליון, היא שכפות רגליהם מרגישות הרבה יותר בנוח במהלך הריצה. אם אתה חדש בריצה, או אם כואבות לך הרגליים אחרי ריצות ארוכות, ריצות ללא תפרים הן אופציה נהדרת. בתחילה יש הסובלים מבעיות עם שלפוחיות, אך ניתן לתקן זאת בקלות על ־ ידי לבישת גרביים העשויים מחומר שניתן לנשום. אחרי כמה ימים של לבישת גרביים עם תפרים והבעיות נעלמות.

אחת הסיבות האחרונות לכך שרצים רבים בוחרים להשתמש בנעלי ריצה עליונות ללא תפרים היא שהיא יכולה לעזור במניעת דלקת פלנטאר פאשיטיס. פלנטאר פאשיטיס היא בעיית רגליים נפוצה מאוד עבור רצים. זה יכול לגרום לכאב ולהקשות על הרצים ללכת. עם זאת, אתה יכול להפחית את הלחץ על רגליך על ידי הימנעות מרפיון נוסף בנעליים. זה יאפשר לרגליך להחלים טוב יותר ויפחית את הסיכוי לבעיות נוספות.

אתה צריך לשקול גורמים אלה כאשר קונה זוג נעלי ריצה. כמו כן, חשוב על טווח המחירים שבו אתה מרגיש הכי בנוח. בעוד אתה רוצה לקבל עסקה גדולה, אתה גם רוצה להבטיח שהנעל שאתה קונה היא עמידה ולא יגרום לבעיות בעתיד. אם תקחו את הזמן לעשות קניות ולהשוות מחיר, נוחות, ריפוד נוסף והגנה על פאשיטיס, תוכלו למצוא את העליון הטוב ביותר שמתאים לכם בטווח המחירים שאתם רוצים לקנות.