בחירת סקייטבורד הגלישה הטוב ביותר

נובמבר 25, 2021 by אין תגובות

גולשי סקייטבורד באים בהרבה סגנונות שונים. ישנם שלושה סגנונות עיקריים: הסיירת הקלאסית, הסיירת הניתנת לריפוי ולוחות גמישות. לוח הגמישות הוא היקר ביותר, אבל זה אופציה רב תכליתי שישרת אותך היטב לא משנה איזה סוג של החלקה אתה עושה. סקייטבורד בסיסי מספיק למתחילים, אבל הם יכולים להשתדרג לדגם מתקדם יותר מאוחר יותר. לוח גמישות הוא אביזר חייב להיות אם אתה מתכנן לבצע טריקים על הגלשן שלך.

גולשי סקייטבורד מגיעים בגדלים ובצורות שונים. קרשים עד 40 אינץ 'אפשריים לאנשים בין 180 ס ”מ – 200 ס” מ. לוחות גדולים מ 30 אינץ 'צריך להימנע על ידי אלה פחות מ 180 ס ”מ ותחת 80 ק” ג. עליך גם להימנע מלוחות שגובהם יותר מ ־ 30 סנטימטרים אם גובכם אינו ידוע. זה בגלל שקשה יותר לשלוט בלוח גמישות כשאתה גולש.

סקייטבורד הוא בחירה מצוינת למתחילים. למרות שהם לא מציעים את אותו טווח תנועה כמו לוחות גלישה אחרים, הם נהדרים ללמידת טריקים בסיסיים ושיפור האיזון שלך. בגלל שהוא מיועד לגלישה מקוונת, ג 'אקר הוואי הוא בחירה מצוינת למתחילים. הלוח הזה נהדר למתחילים כפי שהוא מאפשר להם לפתח את כישורי הגלישה שלהם תוך גם שיפור שיווי המשקל שלהם.

גולשי סקייטבורד יכולים להיות דרך נהדרת בשבילך לתרגל את כישורי הגלישה שלך. אתה יכול לדמות את ההתרגשות של גלישה על ידי שימוש גולש סקייטבורד בתוך הבית. לוח שקופיות הוא אופציה למי שלא גר ליד האוקיינוס. לוח גמיש יכול לשמש לתרגל את הכישורים שלך בזמן גלישה בלי לעזוב את הבית שלך. יש לו יתרונות רבים, כולל היכולת ללמוד טריקים ולהפוך נוח יותר עם הספורט.

לוח הגמישות מאפשר מעבר חלק וקל והוא בחירה מצוינת עבור סקייטבורד מתחילים. המשאית הקדמית של ציר-Y מאפשרת מגלשות זנב והופכת את הגילוף לקל. הוא יכול לשמש לשאיבה, מה שיוצר קווים דמיוניים ופניות שוטפות. יאו מרקי הוא בחירה מצוינת אם אתה מחפש גמיש שיכול לעמוד בלחץ של גלישה.

לעפיפון הגלישה יש גלגלי לוח ארוכים והוא כיס-סכין. לוח הגמישות הוא הבחירה הטובה ביותר למתחילים. קל לשנות כיוון ויש לו רדיוס סיבוב רחב. זו בחירה מצוינת ללמוד איך להפעיל את המים. קשה להתמודד עם לוח גמישות במהירויות גבוהות. זהו אחד החסרונות הגדולים ביותר שלה. לוחות גמישות יכולים להיות קשים לשלוט ולהגיב.

לוח גמישות הוא נהדר לשאוב. סיפון הגמישות שלו יעזור לך להוציא את המירב מלוח הגמישות. לגילוף, המשאית האחורית צריכה להיות מאוד משוחררת. גילוף יהיה קל יותר אם המשאית הקדמית גדולה. תלוי בסגנון הגלישה שלך, לוח גמיש יהיה יציב יותר. לוח גמישות מאפשר לך לפנות בכל כיוון בעוד לוח סלעים עוזר לך לשמור על שיווי המשקל שלך.

לוח גמישות הוא הבחירה הטובה ביותר למתחילים. הוא נוקשה ביותר וניתן להשתמש בו על משטחים שטוחים כגון קערות, מגרשי חניה ומשטחים שטוחים אחרים. אם אתה מחפש לוח גמישות, עם זאת, אתה כנראה יהיה שיוט למרחקים ארוכים. מודל המציע מגוון רחב של יציבות הוא הגלשן הטוב ביותר למתחילים. קל להתאים את הקפיצים של מודל SwellTech.

למתחילים, לוח שייק סטאר יעזור לך לעשות פניות הדוקות. לוח הגמישות מאפשר לך לעבור בקלות ממסילה למסילה. הלוח של ג 'אקר הוואי לא מומלץ לשאיבה למרחקים ארוכים בגלל רדיוס הפנייה המוגבל שלו. לוח שייק הוא מושלם למתחילים. לוח גמישות, בנוסף לסיפון הגמישות שלו, יאפשר לך לבצע טריקים חדים יותר. קו עליון מעוקל יוסיף יותר יציבות.

לוח גמישות הוא הבחירה הטובה ביותר לגלישה למרחקים ארוכים. הוא יכול להתמודד עם גלים גדולים אבל גם לעשות פניות קצרות. הגולשים הטובים ביותר יהיו נוחים לך ולתנאים. עם לוח גמישות, אתה יכול לבצע חתכים מהירים על גלים. ואז, אתה יכול לקחת את עבודת הרגליים שלך למעלה ולמטה הסיפון. אם אתה גולש בינוני, לוח ארוך יהיה טוב יותר לסגנון שלך.

פרטים נוספים: סקייטבורד מדמה גלישה