ההבדלים בין תכשיטי כסף וזהב

אוגוסט 22, 2022 by אין תגובות

למרות ש "כסף" משמש לעתים קרובות לציון אופנה ועיצוב, יש הבדל בין תכשיטים שהם "כסף", ותכשיטים שאינם. סחר התכשיטים דורש איכות סטנדרטית ברורה. בלי זה, זה לא סביר שזה יהיה באיכות גבוהה. אם יש מקום פנוי, תכשיטנים ואמנים חותמים את החלקים בכינויים איכותיים. כך גם לגבי מוצרים מוגמרים. ישנן וריאציות רבות בין תכשיטי זהב וכסף.

מה זה תכשיטי כסף?

אולי אתה שואל, " מה זה תכשיטי כסף?"אז הגעת למקום הנכון! תכשיטי כסף הם מתכת יקרה ובעלת ערך עם יתרונות רבים. הוא רך וגמיש, מה שהופך אותו לבחירה הטובה ביותר לתכשיטים שיימשכו שנים רבות. אבל איך מנקים תכשיטי כסף? ישנן דרכים רבות לנקות תכשיטי כסף. הטוב ביותר הוא להשתמש בסבון ומים חמים. כדי לנקות תכשיטי כסף, תזדקק לסבון שאינו מכיל פוספטים. יש להשרות את תערובת הסבון והמים במטלית רכה. לאחר מכן, ללטש את התכשיטים.

לתכשיטי כסף יתרון אחד: הם אינם גורמים לגירוי בעור. כאשר הם נחשפים לזיעה, זהב ומתכות אחרות עלולים לגרום לגירוי בעור. הם יכולים גם לגרום לגירויים בעור וזיהומים. אתה צריך לבחור תכשיטי כסף במקום זהב. אם את אישה, חשוב לדעת שרוב הנשים לא אוהבות תכשיטי זהב ומעדיפות תכשיטי כסף ללבוש יומיומי. תוכלו למצוא תכשיטי כסף בכל טווחי המחירים, מ זול יקר, אז יש משהו לכל אחד!

שוק תכשיטי כסף סטרלינג הוא עצום. הדוח בוחן שווקים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה-פסיפיק, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואפריקה. זה מכסה הן ייצור וצריכה, וכולל את הסוגים הנפוצים ביותר של תכשיטי כסף. ניתוח חמשת הכוחות של פורטר יכול לעזור לך לזהות את השווקים הצומחים ביותר ולקבוע את גודל השוק. בנוסף למודל של חמישה כוח, אתה יכול גם להשתמש בניסיון האישי שלך כדי למצוא את תכשיטי כסף מושלם בשבילך!

מה עושה תכשיטי כסף נהדר?

האם תהית אי פעם "מה עושה תכשיטי כסף כל כך טוב?"התשובה היא כנראה רבים. זה בטוח לשימוש כחומר תכשיטים, אך יש לו גם יתרונות בריאותיים רבים. בעוד שרוב היתרונות הבריאותיים הללו ידועים, חלקם אינם. גירוי בעור ושינוי צבע עלולים להיגרם על ידי המתכת. אנשים אלרגיים אליו עלולים לחוות עור קשקשי, קשקשי או אדמומיות של העור.

מטלית רכה יכול לשמש כדי פולני כסף תכשיטי כדי למנוע להכתים. אמנם אתה יכול גם להשתמש בכל בד שאינו שוחק, אך עדיף להשתמש בבד כסף מיוחד. לחלופין, אתה יכול גם להשתמש משחת שיניים לילדים. משחת שיניים מסוג זה לא תכיל גבישי מיקרו, העלולים לשרוט את התכשיטים שלך. אם אתה חושש לגרד את תכשיטי הכסף שלך, אתה יכול להשתמש במשחת שיניים המיועדת לשיניים רגישות.

בין אם אתם מחפשים תכשיט מסוגנן או תכשיט משכך חרדה, תכשיטי כסף הם בחירה מצוינת. כסף הוא מתכתי רך, ולכן תכשיטים העשויים ממנו עלולים לאבד את צורתם אם הם נלבשים זמן רב מדי. כסף טהור עשוי להיות יקר ביותר, אבל זה גם אחד עמיד לפחות. כדי להפוך את התכשיטים חזקים יותר, תכשיטנים לעתים קרובות להוסיף סגסוגת כסף. תכשיטים בציפוי כסף זולים וקלים להכנה, ונראים זהים לעיצובי תכשיטים יקרים יותר. עם זאת, זה לא עמיד כמו כסף סטרלינג.

איך בוחרים תכשיטי כסף?

חשוב לשקול את מד בעת בחירת תכשיטי כסף. אמנם זה החלטה אישית, ישנם מדדים סטנדרטיים מסוימים עבור סוגים מסוימים של ממצאים. עמודי עגיל וחוטים הם, למשל. מד העגיל או התליון הוא סובייקטיבי. עם זאת, זה מקום טוב למתחילים להסתכל על מד של עגיל פוסט או טבעת. למרות שחלקם מעדיפים מדדים קטנים יותר, זה לא תמיד הכרחי.

מילוי כסף: סוג זה של כסף מכיל יותר מתכת מאשר סטרלינג רגיל, אך יש לו פחות ערך מכירה חוזרת. כסף מלא תכשיטים היה פופולרי יותר בשנת 1980 כאשר מחירי כסף סטרלינג היו גבוהים. בקש מהתכשיטן שלך לספר לך את אחוז הכסף בחתיכה לפני שאתה קונה אותו. עדיף לקנות תכשיטים מלאים כסף מתכשיטן מכיוון שהם נוטים יותר לשמור על ערכם.

כסף יש יתרונות בריאותיים רבים. כסף הוא לא רק יפה אלא גם מציע יתרונות רבים לגופנו. כסף יש תכונות מיקרוביאלית ופטריות משמעותיות, אשר עשוי לסייע במניעת זיהומים. זה יכול לקדם ריפוי פצעים, חום פנימי ומחזור הדם. אנשים רבים מדווחים כי הם מרגישים אנרגטיים יותר לאחר שענדו תכשיטי כסף. מאפיינים אלה עשויים אף לסייע בקיזוז הפרעות חשמליות חיצוניות ושמירה על סביבה נקייה והיגיינית. אם אתה אלרגי לכסף, נקט באמצעי זהירות לפני שאתה לובש אותו.

למידע נוסף: תכשיטי כסף מחיר