ייתכן שתצטרך את ציוד הצלילה הזה לצלילה הבאה שלך

נובמבר 24, 2021 by אין תגובות

מחשב צלילה חיוני לניווט מתחת למים, ציוד חובה אם אתם מתכננים לצלול לעתים קרובות. ציוד חשוב לצוללנים הוא לפיד ושרוכים. אור תת מימי משמש להארת אזורים חשוכים מתחת למים. גודלו הקטן מקל על השימוש והמארז העמיד למים שלו מקל עליו. חלק נוסף של ציוד צלילה חיוני הוא מצלמה תת-ימית, הזמינה בדגמי פרק כף היד והצוואר. אתה יכול גם לרכוש לוח מגנט מחיק או מצלמה דיגיטלית מתחת למים לשימוש בצלילות שלך.

מחשב צלילה הוא אחד מהחלקים החשובים ביותר של ציוד הצלילה. חלקי הציוד האלה עוקבים אחר זמן הצלילה שלך כמו גם עומק. בנוסף לרישום הזמן המושקע מתחת למים, מחשבי צלילה גם עוזרים לך להישאר בטוח מתחת למים. למחשב צלילה יש חיישן עומק מובנה וטיימר שיכול לעקוב אחר הפעילויות שלכם. מחשב צלילה יכול לשמש גם כדי לעזור לך להחליט מתי עליך לעלות ולהאט. מלבד רישום הזמן שלך מתחת למים, למחשב צלילה יש גם מד כדי לעקוב אחר ספיגת הגז שלך ולהבטיח את בטיחותך.

החלק החשוב ביותר בציוד הצלילה שלך הוא מחשב צלילה. מחשב צלילה עוקב אחר פעילות מתחת למים. זה גם מאחסן את המידע על העומק הנוכחי שלך ועל העומק המרבי שאתה יכול ללכת. מצפן, חלק חיוני של ציוד צלילה, הוא חיוני. זה עוזר לך לנווט מתחת למים בדיוק. כדאי לרכוש גם מצפן צלילה, לוח כתיבה ואביזרים נוספים. בהתאם להעדפותיך האישיות, אתה יכול לקנות מיכל צלילה או לשכור אחד.

יומן צלילה יכול להיות כלי רב ערך למעקב אחר הצלילות שלך. יומן צלילה, למרות שאינו חיוני, הוא כלי מצוין למעקב אחר צלילות. זה שימושי לחקר לילה ועוזר לצוללנים לחפש ספינות טרופות. זוג כפפות הוא חובה. הם ישמרו על חום הידיים שלך ויגנו עליך מפני איבוד חום.

מחשב צלילה הוא מכשיר המאפשר לראות מתחת לפני השטח. זה יכול לעקוב אחר הטמפרטורה והלחץ של הטנק שלך. זה גם יכול לעזור לך לשמור על האוויר שלך אם אתה שוחה עם הפנים כלפי מטה. כדי להבטיח את בטיחותך, תצטרך אספקת גיבוי של אוויר למקרה חירום. מחשב צלילה הוא ציוד חיוני לצלילה. מחשב להשכרה זמין למי שחדש בצלילה. זוהי השקעה נוספת, אך היא תהפוך את חווית הצלילה שלכם למהנה הרבה יותר.

מסכה טובה היא ציוד חובה לצוללנים. מסכת צלילה טובה מגינה על העיניים והאף שלך מההשפעות המזיקות של מים ושומרת על נוחות. סנפירים עוזרים לך לתמרן במים. ניתן להשתמש במחשב צלילה גם כדי לנווט במים. ניתן לראות שציוד איכותי חיוני לצלילה בטוחה. עליך להבטיח את בטיחותך על ידי רכישת ציוד הצלילה הבא. הרגולטור הוא המרכיב העיקרי בציוד זה.

מחשב צלילה, ציוד חיוני לצוללנים, הוא הכרחי. זה יכול לעזור לך לתכנן את טיולי הצלילה שלך. ווסת צלילה מאפשר נשימה מתחת למים ומצפן שיעזור לכם לנווט מתחת למים. ניווט נכון מצריך מצפן. מיכל צלילה הוא ציוד חשוב. יש צורך בווסת כדי להבטיח רמות גז נכונות. לאחר שתתרגל להשתמש בווסת צלילה, תוכל לצלול בצורה נוחה ובטוחה יותר.

צלילה בטוחה מצריכה מצלמה תת מימית. המצלמה התת-ימית צריכה להיות עמידה למים. צריך להיות לו מצלמות מובנות. מצלמה דיגיטלית טובה תעזור לך לנווט במהלך הצלילות שלך. מנורה ידנית היא דרך מצוינת לניווט במהלך היום. סטרוב מולבש על הכתף או מחובר ל-BCD שלך. מצפן הוא ציוד חיוני. מצפן יכול להיות גם כלי שלא יסולא בפז במהלך צלילה.

מצפן הוא הכרחי לניווט תת ימי בטוח. זהו כלי שימושי לניווט מתחת למים. חיוני להחזיק מצפן בכל עת, ותזדקק לו כדי למצוא את הסירה שלך ואת מיקומך. תלמדו כיצד להשתמש נכון במצפן צלילה במהלך קורס הסמכת צלילה. אם אתם מתכננים לשכור מצפן צלילה, ודא שהוא עמיד למים ובעל דירוג עמיד למים.

למידע נוסף, הקליקו פה: https://www.seawave.co.il/