מהם אביזרי הרכב הפופולריים ביותר?

יוני 7, 2022 by אין תגובות

קניית מכונית היא החלטה רגשית גדולה, אבל מה עם האביזרים שאתה רוצה לנסיעה החדשה שלך? אולי תחשבו שמטהרי המכוניות מגניבים, אבל הם יכולים לאבד את הכבוד שלך ברחוב. למרבה המזל, יש הרבה גאדג 'טים מגניבים שאתה יכול להוסיף למכונית שלך כדי לשפר את המראה והביצועים שלה. בשנת 2022, הגאדג 'טים האלה בטוח לסובב ראשים. בדוק את הרשימה למטה ולקבל כמה רעיונות על איזה אביזרים אתה צריך להשקיע עבור הרכב שלך.

רכבו האוניברסלי של TFY, הר הולדר, מארח את הנוסעים, הודות לרמקול מובנה. יש לו מצנח ראש וכיס צדדי, ורפידות ללא החלקה שלו לשמור על הפריטים שלך מאובטחים. זה מגיע עם אחריות של שנה אחת. הוא מושלם גם לנסיעה, משום שניתן לקפל אותו לאחסון במזוודות או במטוס המגישים מגשים. הדבר הטוב ביותר באביזר הזה הוא שהוא מתקפל ומציע שטח אחסון פנטסטי. זה יכול לשמור על מצרכים מופרדים וקרם הגנה שימושי לגישה מהירה.

מאגרי חשמל ניידים הם עוד אביזר חיוני לרכב. הם החבר הכי טוב שלך במקרה חירום. הם טוענים טלפונים, טאבלטים ומכשירים אחרים, וחלקם אפילו כוללים פנסי LED! אתה יכול למצוא קפיצות עם כל המאפיינים האלה ועוד. ודא לבדוק את הביקורות עליהם לפני שקונים אחד. הם שווים את ההשקעה. אל תשכח לטעון את המכשירים שלך ולשמור אותם קרוב במקרה חירום! ואל תשכח את התחלת הקפיצה!

אמברלה המכונית המחודשת הוא עוד אביזר מכונית מגניב שיוסיף סגנון ונוחות לנסיעה של כל גבר. כפפות עור PU מגיעות במגוון של צבעים וחומרים. הכפפות האלה עשויות מעור של 100%. הם גם עמידים למים וקל לנקות אותם. אתה אפילו יכול לרכוש גרסה חצי אוטומטית, אם אתה מעדיף אחד ידני. האביזרים האלה מושלמים לאדם שתמיד נמצא בתנועה.

תוספת אחת גדולה למכונית שלך היא מטהר אוויר. אפשר למצוא גרסה ניידת של המוצר בפיליפס. יש לו שלוש שכבות של סינון ומחסל עד 99% של מזהמים באוויר. גאדג'ט שימושי נוסף הוא דוכן מחשב נייד. זה מאפשר לך להפיק את המירב מזמנך בזמן הנסיעה. זה רעיון מצוין אם אתה צריך לכתוב מאמר או לעבוד קצת בזמן שאתה בדרכים. יתר על כן, מוצר זה תומך בטאבלט שלך, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת בשבילך אם אתה עובד על הכביש.

תעשיית הרכב העולמית תורמת כמעט 3% מהתמ "ג העולמי ומציעה הזדמנויות עבודה משמעותיות. בארצות הברית לבדה, תעשיית הרכב מעסיקה כ-4.1 מיליון איש. לכן, הצמיחה בתעשיית הרכב תואמת באופן ישיר לצמיחת שוק אביזרי הרכב. הגידול במכירות רכב אישי הוא נהג מרכזי בשוק אביזרי הרכב הגלובלי. הוא צפוי לגדול ב-6.5% במהלך חמש השנים הבאות, מה שיגרום להשפעה כלכלית חיובית על התעשייה כולה.

עוד גאדג 'ט נהדר להוסיף למכונית שלך הוא ערכת כלים. ערכות אלה יכולות לעזור לך לפתור מגוון של בעיות מכניות, כולל תיקונים קטנים ודקירות. פריטים נוספים שיש להוסיף למכונית שלך כוללים משדר Bluetooth שמתחבר למכשיר הנייד שלך ומאפשר לך לנגן מוזיקה מהטלפון או מכרטיס MicroSD. גאדג 'ט זה גם ייתן לך הייעוד ללא ידיים. לבסוף, אם אי פעם תמצא את עצמך מעורב בתאונה, מצלמת לוח מחוונים יכולה לעזור לך לתעד את התקלות והנוף.

הגאדג'טים והמוצרים האחרונים למכונית שלך ישמרו אותך רגוע ונוח. הפריטים הפופולריים ביותר שנמכרו באמזון כוללים פחית 12 גרם קרירה ושמיכה חשמלית ניידת. אפשר גם לקנות חבילות מגניבות ולקרר נסיעות. חלק מהחידושים האחרונים בשוק אביזרי הרכב מודגשים להלן. תסתכל על כמה אביזרי המכונית הטובים ביותר עבור הרכב שלך היום. אין ספק שיש משהו לכולם במכונית שלך. אתה לא תהיה מאוכזב.

למען הנוחות הנוספת, שקול קניית מכונית קרירה יותר. אביזרי רכב אלה הם נוחים וסגנוניים, והם מחזיקים עד 2.3 ליטרים של נוזל. זה בערך 12 פחיות בירה. הקולר מגיע גם עם מטען של 12 וולט. עדיף להשתמש בצידנית ברכב שלך כדי לא לפגוע בפנים המכונית שלך. ניתן להשתמש במכונית גם כדי לשמור על הקפה שלך חם. האביזרים האלה בהחלט יהפכו את הנסיעה במכונית שלך ליותר מהנה.

פרטים נוספים: אביזרים לרכב: asaf-car