מהם חלקי האופנוע החשובים ביותר? ‏

אפריל 26, 2022 by אין תגובות

מלבד התחזוקה הרגילה של האופנוע, חיוני גם לבדוק את מצבו באופן קבוע. בדיקה רגילה של האופנוע שלך יכולה לגרום לו להימשך זמן רב יותר ולהגביר את הבטיחות שלך. להלן כמה מהחלקים החשובים ביותר כדי לבדוק את האופניים שלך. כמו כן, באפשרותך לבחור חלקי אופנוע לשדרג את הדגם הנוכחי שלך. אלה כוללים את הפליטה, מסנן הדלק ואביזרים אחרים. מוצרי אפטר מרקט עשויים ממגוון חומרים.

חלקי אופנוע OEM מגובים בדרך כלל על ידי אחריות. זאת משום שיצרני OEM מבטיחים את המוצרים והעבודה שלהם ויחליפו חלקים אם הם פגומים. עם זאת, אתה צריך להיות מודע לכך התקנת חלקים שאינם OEM עשוי לבטל האחריות של האופנוע שלך. רכישת חלקי OEM אמיתיים תבטיח אורך חיים ארוך יותר לאופנוע שלך. בדרך זו, לא תצטרך להוציא הרבה כסף עבור חלק חדש שאינו עומד במפרט היצרן.

עוד חלק חשוב באופנוע הוא העמם. זה עוזר להפחית רעש מהמנוע ומספק שליטה טובה יותר על האופניים. לאופנועים יש בלמים לגלגלים הקדמיים והאחוריים. הבלם הקדמי בדרך כלל בולט יותר מאחר שהוא דורש יותר כוח בלימה, ולכן סמל החניקה ממוקם בצד שמאל של האופנוע. יש אופנועים עם שני סוגים של עממים. אם אתה רוצה לשדרג את עמם האופנוע שלך, אתה צריך לבדוק את מסדר הזיהוי של הונדה גולדווינג.

חלקי OEM צריך להיות קנה מהסוכנות. הם בדרך כלל באיכות גבוהה יותר מחלקי שוק לוואי. בנוסף להיותם זולים יותר מחלקי שוק לוואי, חלקי OEM עשויים להיות ממותגים. עם זאת, יש חנויות אופנועים עצמאיות רבות שמוכרות חלקים משוק אחר. חלקים משווקים יש איכות טובה יותר וקל יותר למצוא אותם. הם עשויים מחומר טוב יותר וייתכן שהם יימשכו זמן רב יותר. זו הסיבה שבעלי אופניים רבים מעדיפים לרכוש חלקים משוק אחרי ולא OEM. אם אתה יכול להרשות לעצמך אותם, אתה צריך לנסות אותם.

לפני שאתה יכול להתחיל עסק חלקי האופנוע שלך, אתה חייב להעריך את התחרות. תחליט אם יש צורך בעסקי חלקי אופנוע בשכונה שלך. לקבוע איזה סוג של עסק חלקי אופנוע אתה רוצה להקים. למשל, האם עדיף למכור חלקי אופנוע חדשים או משומשים? והאם תממן את העסק? תצטרך לחקור את המתחרים שלך ולהחליט אם אתה רוצה למכור חלקים משומשים או חדשים. ברגע שיש לך מושג נכון על סוג חלקי האופנוע שאתה רוצה למכור, אתה יכול להתחיל לחפש מקום לעשות את זה.

חלקי אופנוע שנועדו להתאים לאופנוע שלך. הם מציעים אישיות וביצועים נוספים לאופניים שלך. בין אם אתה רוכב על הכביש, השביל, או מירוץ במירוץ, חלקי אופנוע לאחר השוק יכול לעזור לך לחזור על הכביש, מסלול, או שביל. ויותר מזה, אתה יכול לבחור חלקים שיש להם אחריות. הם יחסכו לך הרבה זמן וכסף. הם גם יוסיפו סגנון ייחודי לאופנוע שלך.

המסגרת היא הליבה של אופנוע. הוא תומך בגלגל הקדמי, ומאפשר לאופנוע לנווט. הוא גם מחבר את הכידון לצינורות מזלג משני צידי הגלגל הקדמי. צינורות המזלג מכילים קפיצים הידראוליים כדי לשלוט בתנועת הגלגל הקדמי. המסגרת היא היסוד המרכזי של השלדה ומכילה את צינור הראש שמחזיק את המזלג הקדמי. מסגרת האופנוע עשויה בדרך כלל מפלדה או מאלומיניום בשל חוזקו וצפיפותו.

בעוד שהמנוע של האופנוע הוא לב הרכב, שאר חלקי האופנוע חשובים באותה מידה. מנוע מספק כוח ונמדד בסנטימטרים מעוקבים (cc). סמ "ק גבוה יותר משמעו אופנוע גדול יותר ומשקל כבד יותר. זה גם דורש יותר כוח לרוץ. החלקים האלה חיוניים לביצועים של אופנוע. מאמר זה יבחן את החלקים השונים של האופנוע ויאפשר לך לקבל החלטות מושכלות לגבי המרכיבים החשובים ביותר. ‏

מרכיב קריטי נוסף באופנוע הוא הבלמים. בהתאם לדגם, בלמי אופנוע עשויים להיות מבוססי תופים או דיסק. בלמי דיסק טובים יותר, במיוחד באופנועים גדולים יותר ובכבישים חלקלקים. בלמי אופנוע בדרך כלל יש שני מאגרים של נוזל בלמים, וזה חיוני לבדוק את שניהם באופן קבוע. רפידות בלמים לא צריכות להיות דקות מדי, או שהן עלולות לגרום נזק לדיסק הבלמים. זה יכול להיות מצב מסוכן, אז חשוב לבדוק ולהחליף את רפידות הבלמים שלך.

פרטים נוספים: https://efmsports.co.il/