מה אימון פילאטיס עושה? ‏

ספטמבר 11, 2022 by אין תגובות

פילאטיס עוזר לגוף בכמה דרכים, כולל קידום ירידה במשקל. הוא מציב שרירים בגב ובליבה כדי לקדם יציבה טובה יותר. התרגיל גם עוזר להפחית את הלחץ. אנשים שעוסקים בפילאטיס מודעים יותר לגופם, ולכן פחות סביר שהם יחוו חרדה ומתח. השרירים נעשים גם יותר מתוחים ורזים. חילוף החומרים של הגוף מגורה, והתרגילים גם עוזרים חילוף חומרים הורמוני לחץ. זה עוזר לאנשים עם מגוון מצבים בריאותיים, כולל אלה שמשפיעים על עמוד השדרה שלהם.

פילאטיס יכול להיעשות בבית, או בכיתה, בדומה ליוגה. תרגילי פילאטיס מיומנים בצורה הטובה ביותר בסביבה שבה מדריך יכול לצפות בטופס שלך ולתת לך משוב. שיעורים למתחילים מתחילים לעתים קרובות עם תנועות פשוטות. אך ניתן לשנות אותם ולהתקדם אותם מאוחר יותר, בהתאם ליעדיך ולרמת הכושר שלך. למתחילים, מחצלת נדרשת וכמה מכונות פילאטיס ניתן לקנות גם לשימוש בבית. אף שתרגילי הפילאטיס אינם מיועדים לכולם, הם יכולים להועיל לכל רמות הכושר.

פילאטיס מתמקד בפיתוח שרירי הליבה של הגוף, אשר חיוניים ליציבה טובה ולשליטה. הדבר כרוך בפיתוח גב חזק, רצפת אגן ושרירי בטן. תרגילי פילאטיס נועדו לאתגר את השרירים הללו ובמקביל לחזק אותם. על ידי חיזוק השרירים האלה, אתה תפתח גב חזק יותר ודפוסי תנועה יעילים יותר.

פילאטיס הוא סוג של פעילות גופנית הבונה כוח וניידות באמצעות תנועה מסונכרנת עם הנשימה. הוא גם מנגן בדפוסי תנועה וישר את הגוף. שיטת הפילאטיס מדגישה את הליבה, שהיא מרכז הגוף ומקיפה את הגזע. בעת ביצוע נכון, פילאטיס יכול לשפר את היציבה ולהפחית את כאבי הגב והכתף, מה שעלול לגרום לכאבי ראש.

שיעור פילאטיס יכול להגביר את הבהירות והריכוז המנטליים שלך, תוך חיזוק שרירי רצפת האגן. חוקרי פילאטיס נמנעים לעתים קרובות מלנעול נעליים בסטודיו לפילאטיס. מאחר שפילאטיס כרוך בתנועות רבות הכרוכות ברגליים באוויר, עליך ללבוש בגדים נוחים ששומרים על יישור נכון של הרגליים. גם שיעורי פילאטיס מגבירים את הגמישות שלך. היתרונות של פילאטיס יופיעו ברגע הפגישה הראשונה שלך. בסופו של דבר, פילאטיס הוא משטר כושר לכל סוגי הגוף.

פילאטיס דומה ליוגה במובנים מסוימים. שניהם מדגישים את עבודת הליבה ואת ההרגעה, אבל פילאטיס שם דגש על תנועה וטכניקות נשימה. הוא משתמש במכונות ובציוד כדי לבצע תרגילים ספציפיים, כולל ”מעגל הקסם” (רפורמטור). בניגוד ליוגה, תרגילי פילאטיס דורשים מהמשתתפים להיות מודעים מאוד לגופם.

תרגילי פילאטיס נועדו לשפר את כוח הליבה והגמישות. התנועות מתמקדות בנשימה וריכוז, כמו גם באובליקים וברובעים הקרובים ביותר לרצפה. התרגילים גם חושפים את הגוף למגוון תנוחות, שיוצרות כוח שרירי. זה מועיל בספורט, שם חשוב להימנע מפציעה.

פילאטיס יכול לעזור לנשים לשמור על רמת הכושר שלהן בהריון. זה גם יכול לשפר את יישור האגן. נשים עם יישור אגן יכול לחוות פחות כאב במהלך הלידה. בנוסף לכך, רצפת אגן מחוזקת יכולה להקל על הלידה ולעזור לנשים להחלים מהריון. אם אתה שוקל להתחיל שיעור פילאטיס בזמן שאתה בהריון, לדבר עם הרופא שלך כדי לוודא שזה בטוח בשבילך. יש אפילו תוכניות פילאטיס מיוחדות שנועדו במיוחד לנשים בהריון.

פרטים נוספים: https://ofrapilatis.co.il/