מוצרי טיפוח לתינוקות

יולי 11, 2021 by אין תגובות

אם אתה מצפה לתינוק, תרצה לדעת על מוצרי טיפוח לתינוקות. מה הם? איך אתה בוחר את אלה הנכונים עבור התינוק שלך? מאמר זה יעזור לך להבין את התהליך. תוכלו גם ללמוד על המוצרים השונים הזמינים להורים כיום, כולל אורגני וטבעי. ישנם סוגים רבים של מוצרים, ולכן בחירת המוצר הנכון יכולה להיות מאתגרת. להלן המוצרים הפופולריים ביותר.

מהם מוצרי טיפוח לתינוקות?

מה הם מוצרי טיפוח התינוק וכיצד ניתן לבחור אחד? מוצרי טיפוח לתינוקות מיוצרים לתינוקות ותינוקות. לעתים קרובות הם מיוצרים עם מרכיבים עדינים ולא מגרים. מוצרים אלה כוללים שמפו לתינוקות, אבקות לתינוקות, קרמים ובשמי תינוקות. מוצרי תינוקות זמינים בגדלים וריחות רבים שיתאימו לצרכיו של כל תינוק, בין אם הם לרחצה או תפרחת חיתולים.

השוק למוצרי טיפוח לתינוקות התרחב מעבר לגבולות המדינות המפותחות. מדינות מתפתחות רבות כמו הודו וסין רואות הכנסה פנויה מוגברת, מה שמתורגם לנכונות מוגברת להשקיע בבריאות ילדם. פלח שוק זה הוא להיות טפח על ידי מספר מנהיגים בתעשייה, כולל ג ' ונסון (הודו), קימברלי קלארק תאגיד יוניליוור הקבוצה. נסטלה ס. א. ועממי הם גם ביניהם.

על ההורים לחפש גם מוצרי טיפוח טבעיים ללא כימיקלים וחומרים מזיקים אחרים. מוצרי תינוקות טבעיים עשויים מרכיבים צמחיים או מרכיבים אורגניים, והם אינם מכילים פטרולאטום או שמן מינרלי. רופאי עור ורופאי ילדים רבים ממליצים על מוצרים אורגניים, טבעיים וביו-דינמיים. אם אינך בטוח איזה מוצר מתאים ביותר לתינוקך, תוכל לנסות מוצרי תינוקות טבעיים שנבדקו על ידי רופא עור.

איך אתה יכול לקבוע אילו מוצרים הם הטובים ביותר עבור התינוק שלך?

https://www.youtube.com/watch?v=FkQ-StzGU7Q

אתה עלול להתבלבל כהורה לגבי המוצרים הבטוחים ביותר לתינוקך. עור התינוק עדין ודורש הזנה מתמדת. מוצרים רגילים יכולים להיות מסוכנים לעור התינוק ולכן עדיף להשתמש במוצרים עדינים לעור רגיש. זה יאפשר לך לשמור על עור התינוק שלך בריא ורך ללא שימוש בכימיקלים מזיקים. אלה המוצרים המובילים לעור התינוק.

חפש מרכיבים העלולים לגרום לגירוי או אלרגיות בעת חיפוש שמפו לתינוק או קרם גוף. ניחוחות נפוצים מאוד במוצרי טיפוח לתינוקות, ומחקר של מינהל המזון והתרופות בשנת 2018 הראה שכמעט מחציתם מכילים ניחוחות. כדי לזהות אלרגנים נפוצים במוצרי טיפוח לתינוקות ומוצרי אמבטיה, תוכלו לבדוק את רשימת המרכיבים של כל מותג. נסו להימנע ככל האפשר מניחוחות.

חשוב להבין את סוג העור של תינוקך מכיוון שהוא עשוי להיות שונה משלך. חשוב לחקור גם את המרכיבים במוצרים שלך, כך שלא תתן בטעות לתינוקך שום דבר מזיק. העור הרגיש של תינוקך יוגש בצורה הטובה ביותר על ידי תכשיר ניקוי עדין ומוצרים השומרים על איזון החומציות של העור. הימנע ניחוחות לתינוקות עם עור רגיש.

כיצד לבחור מוצרי טיפוח התינוק?

אם אתה חדש בהורות, בחירת מוצרי תינוקות יכולה להיות קשה. עם כל כך הרבה משימות לביצוע, אתה עלול להרגיש מאוים או מבולבל מהאפשרויות השונות. בקשת המלצות מהרופא שלך היא דרך טובה להתחיל בתהליך הבחירה, מכיוון שהוא או היא ככל הנראה מכירים את צרכי תינוקך. הם יכולים גם לעזור לך לבחור את המוצרים הנכונים עבור התינוק שלך. בריאותו של הילד שלך היא חיונית, אז אתה רוצה להבטיח כי התינוק שלך מקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי.

ניתן לתאר ניחוח כאוסף של למעלה מ -100 כימיקלים המשמשים לייצור מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח. ניחוחות נפוצים בקוסמטיקה ויכולים לגרום לגירוי בעור, יובש ואפילו אלרגיות. כדי להבטיח כי אין ניחוחות מלאכותיים, הקפד לקרוא את החומרים. כמו כן, חפש מוצרים עם שמנים אתרים טבעיים או כאלה שאין להם ריחות. תינוקות עם עור רגיש צריכים להימנע ממוצרים מבושמים. מוצרים אלה הם הטובים ביותר עבור תינוקות עם עור יבש צריך להיות ניחוח חינם.

היגיינה בסיסית חיונית עם מגבונים לחים. הם יכולים לשמש על העור יותר מכל משטח אחר. הימנע מנגב רטוב עם ניחוחות סינתטיים. במקום זאת, בחר בנוסחאות על בסיס מים. יש להימנע ממגבונים לחים עם בד מכיוון שהם עלולים לגרות עור רגיש. במקום זאת, בחר בבד טבעי או צמחי. הימנע ממוצרים שצובעים או מבושמים באופן סינטטי אם לתינוקך יש עור רגיש. תוכלו גם לבחור מגבונים ידידותיים לסביבה שלא יפגעו בתינוקכם ובביתכם.

הקליקו כאן עבור מידע נוסף על מוצרי טיפוח לתינוקות: מוצרי טיפוח לתינוקות – justaloe