סופר גיינר – Super Gainer

מרץ 25, 2022 by אין תגובות

סופר גיינר הוא תוסף תזונה ספורטיבי עתיר קלוריות שמספק לשרירים שלך את חומצות האמינו החיוניות לצמיחה ותיקון. הוא מכיל 27 ויטמינים ומינרלים שונים, וללא תוספת סוכר או שומן טרנס. יש לו גם שילוב ייחודי של חלבון ופחמימות. זה קל לקחת ולא מכיל שומן או סוכר. זהו מוצר באיכות גבוהה שמספק תוצאות מהירות ויעילות. סופר גיינר מכיל את השילוב המושלם של פחמימות, חלבונים וויטמינים לצמיחה מקסימלית.

Muscle Blaze Supergainer XXL, מוצר תזונת ספורט עתירת קלוריות, הוא טעים ומכיל תערובת של פירות טעימים. הוא מיועד במיוחד לחובבי כושר עילית ומכיל תערובת ייחודית של חלבונים ופחמימות שעוזרות לבנות שרירים ולעזור להתאושש לאחר אימון אינטנסיבי. בשונה מתוספי תזונה ספורטיביים אחרים, הוא אינו מכיל שומן טרנס או סוכר נוסף, ולכן זוהי בחירה מצוינת עבור פיתוחי גוף, ספורטאים ואנשים המעוניינים לבנות מסת שרירים.

”בלייז סופר גיינר XXL” הוא תוסף אידיאלי לשגרת אימון. התוסף לתזונה בספורט הוא גבוה בקלוריות והוא מיוצר עבור ספורטאים וחובבי כושר. הוא מכיל תערובת של מקורות חלבונים מהירים ואטיים והוא עשיר בחומצת אמינו כדי לעזור להחלמת שרירים. מרכיביו נבחרו בקפידה כדי לעמוד בדרישות המחמירות של ספורטאים מקצוענים ואנשי כושר. מרכיבים אלה גם מגבירים את יעילותה של נוסחת בניית השרירים.

”בלייז סופר גיינר XXL” מגיע בארבעה טעמים מענגים. יש לו נוסחה קלורית גבוהה ומיועד לחובבי כושר עילית. הוא מכיל 20 עד 30 גרם חלבון, 1 עד 3 גרם פחמימות וכמות קטנה של שומן. זהו תוסף חלבון עתיר קלוריות, אך הוא נמוך בפחמימות. לתוסף זה יש גם כמות ניכרת של שומנים וחומצות אמינו, ולכן זוהי אפשרות מצוינת לאנשים שרוצים לבנות שרירים במהירות.

”בלייז סופרג 'יינר XXL” הוא תוסף נהדר לאתלטים שרוצים לעלות במשקל. המוצר מכיל נוסחה עתירת קלוריות שעוזרת לך לבנות כוח ושרירים. הוא מכיל ויטמינים חיוניים ומינרלים, ועדיף לערבב עם מים. ה-XXL הוא אופציה נהדרת לאנשים שמחפשים להשיג שרירים במהירות. הטעם שלו טעים והפחמימות מאוזנות והוא מספק את האנרגיה הדרושה לאימון אינטנסיבי.

Muscle Blaze Supergainer XXL, נוסחה עתירת קלוריות, מכילה חלבונים, פחמימות וויטמינים. הוא מספק איזון מצוין של חומצות אמינו ומתדלק את השרירים שלך. הוא מכיל גם אפס שומנים טרנס והוא ללא סוכר. זה נהדר לספורטאים כי זה גבוה בחלבון ופחמימות. אפשר לערבב אותו עם מים. אתה אפילו יכול לקבל סופר אגן משלך ליום אחד!

Musclaze Blaze Super Gainer XXL היא נוסחת תזונת ספורט עתירת קלוריות המכילה חלבונים ופחמימות ביחס זוגי. התוסף הזה נהדר עבור חובבי כושר עילית. הנוסחה עתירת הקלוריות תעזור לך לבנות שרירים ולהעלות את רמות האנרגיה. המוצר גם נקי משומנים טראנס ולא מכיל סוכר. בנוסף להוספת קלוריות נוספות, Super Gainer XXL היא אפשרות מצוינת עבור מי שמחפשים להגדיל את מסת השריר הרזה שלהם.

”בלייז סופר גיינר XXL” היא נוסחה לתזונה ספורטיבית עתירת קלוריות שנועדה לתת לך את החומרים המזינים שאתה צריך כדי למקסם את האימונים שלך. הוא מכיל שפע של חלבונים ופחמימות כדי לעזור לך לבנות שריר רזה ולשרוף שומן. קל לערבב עם מים ושתייה למרות תכולת הקלוריות הגבוהה. התערובות מכילות ללא סוכר וללא שומן טרנס.

נוסחה עתירת קלוריות היא המפתח לצמיחת שרירים. סופר גיר ייתן לך את האנרגיה שאתה צריך כדי לבנות שריר רזה. סופר גיינר צריך להימנע אם אתה בדיאטה דלת קלוריות. זה לא ייתן לך מספיק אנרגיה לבנות שריר רזה. זה תוסף מזון עתיר קלוריות שיעלה את רמת האנרגיה של הגוף שלך. אתה יכול גם להוסיף את זה לרעידות האהובות עליך.

בנוסף לדיאטה עתירת קלוריות, סופר-גיר צריך להיות גם בעל חלבון גבוה. זה צריך להיות גם גבוה בקלוריות. היא אמורה להכיל את כל חומצות האמינו הדרושות, ויש לצרוך אותה במתינות. עדיף לקחת שני סקופים של המוצר הזה בבוקר ובערב, או כפי שהנחה הרופא שלך. קח את התוסף עם כוס מים.

פרטים נוספים: גיינרים: Myshake